Yapacağınız Şikayet Başvurusu ile; Şikayet başvurunuzun elektronik ortamda işletmecinize iletilmesi ve kayıt altına alınması, Başvurunuza ilişkin aşamaları takip edebilmeniz, Tarafınıza elektronik ortamda işletmeciniz tarafından dönüş yapılması sağlanacaktır. Elektrik, doğalgaz, petrol ve LPG sektörü ile ilgili şikâyetlerinizin hızlı ve etkin bir şekilde ele alınması için şikâyet başvuru formu sektörel bazda ayrı doldurulmalıdır. (Birden fazla sektöre ait şikâyet aynı şikâyet formu içerisinde yer almamalı) Şikayet Formu Şikayetinizin daha hızlı çözülmesi için başvurunuzu öncelikle ilgisine göre dağıtım şirketinin ya da görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine yapmalısınız. Tüketici hizmetleri merkezinin telefon, faks, internet ve e-posta adreslerini elektrik faturanızda bulabilirsiniz. Tüketici hizmetleri merkezi 15 işgünü içinde başvurunuzu sonuçlandırmalı ve talebinize göre telefon, internet yoluyla ya da yazılı olarak size cevap vermelidir. Bu sürede cevap verilmezse ya da verilen cevabın elektrik piyasası mevzuatına aykırı olduğunu düşünüyorsanız tüm bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza internet veya posta yoluyla yazılı şekilde başvurabilirsiniz. Kurumumuz, gerekli gördüğü hallerde inceleme yapar veya yaptırır.